Betalings- en leveringsvoorwaarden

Betaling

Betaling van geplaatste orders geschiedt per bankoverschrijving op basis van de ontvangen factuur. Bestaande relaties ontvangen na plaatsing van hun bestelling een factuur welke per automatische incasso of bankoverschrijving binnen 14 dagen voldaan kan worden. Nieuwe relaties dienen de factuur vooraf of met iDeal te betalen. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling definitief gemaakt (let op: voor de eerste bestelling van nieuwe relaties vervalt dus de ‘voor 12:00 uur besteld, volgende dag in huis’ levering).

Verzendkosten

Office Assist levert iedere bestelling vanaf € 65,- excl. BTW zonder verzendkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag zijn onze administratie- en verzendkosten € 8,50 excl. BTW.

Verzending

Geplaatste orders worden verzonden vanaf een centraal magazijn, vanwaar ze vervoerd worden door onze transporteur.

Geplaatste orders worden geleverd van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur worden geplaatst, worden onder voorbehoud de volgende werkdag geleverd.

Voor enkele producten (bijvoorbeeld meubilair) kan een afwijkende levertermijn gelden. Dit staat vermeldt bij de informatie van het betreffende product op de productpagina.