Over ons

Office Assist levert een compleet assortiment aan kantoorartikelen en is uw partner op het gebied van documentenbeheer binnen uw organisatie; denk onder andere aan copiers, faxen, printers en multifunctionals en digitale documentstromen.

Kantoorartikelen leveren we snel en goedkoop op iedere locatie in Nederland. Ons assortiment (met ruim 13.000 artikelen) bestaat uit een ruim aanbod van A-merk artikelen, maar ook interessante eigen-merk artikelen vindt u eenvoudig in onze webshop. Producten zijn eenvoudig te vinden in onze webshop en vaste klanten kunnen herhaalbestellingen doen en eerder bestelde orders terugvinden.

Op het gebied van documentenbeheer kunnen we voor iedere organisatie een best passend advies geven voor zowel de input- als outputverwerking. Doordat we niet vast zitten in partnerships met leveranciers, kunnen we iedere situatie objectief beoordelen en weten we altijd een passende oplossing te leveren. Voor de verschillende documentmanagementoplossingen en kantoormachines werken we samen met diverse partijen.

Office Assist is onderdeel van de Walbeek Groep. Vanuit onze zustermaatschappijen kunnen we u ook diensten aanbieden op het gebied van computernetwerken, systeembeheer, ASP en private clouddiensten, Rich Internet Solutions, softwareontwikkeling en internetconnectiviteit.

De keuze voor A-kwaliteit leveranciers welke terug te vinden is binnen de gehele bedrijvengroep waarborgt onze kwaliteit en doordat wij een totaalpakket kunnen leveren, bent u er zeker van dat producten en diensten op elkaar aansluiten. Omdat we weten wat er bij onze klanten speelt, zijn we in staat om direct werkende oplossingen te bieden of support te leveren.