Retourprocedure

Mocht u onverhoopt een artikel hebben besteld en u krijgt een verkeerd of beschadigd product geleverd, dan dient u hierover binnen 3 werkdagen na levering contact op te nemen met Office Assist. We zullen er zorg voor dragen dat u kosteloos een juist of onbeschadigd product toegestuurd krijgt. Het verkeerd geleverde of beschadigde product wordt dan retour genomen door de bezorger o.v.v. het retournummer dat u van ons ontvangt.

Wanneer u een artikel heeft besteld, het juiste artikel geleverd heeft gekregen maar toch het product wilt retourneren, dan zijn er een aantal voorwaarden voor retournering:

  • Neem binnen 3 werkdagen na levering contact op.
  • Vermeld waarom u het artikel wilt retourneren.
  • Voor retournering dient de artikelwaarde op ‘regelniveau’ ten minste € 25,- exclusief BTW te bedragen (dus 10 dezelfde artikelen á € 2,50 komen in aanmerking; 1 artikel van € 10,- samen met een ander artikel van €20,- komen niet in aanmerking).
  • Artikelen die aangeduid zijn als ‘non returnable’ kunnen niet geretourneerd worden (o.a. speciale artikelen, uitlopende artikelen, jaarartikelen of hardware-artikelen).
  • Office Assist dient uw retournering goed te keuren, waarna u een retournummer ontvangt.
  • U dient de ongebruikte artikelen in originele, onbeschreven, onbeschadigde verpakking binnen 10 dagen na ontvangst van het retournummer aan te leveren/te laten bezorgen in Almere bij het magazijn.
  • Artikelen kunnen per factuur worden geretourneerd; het is niet mogelijk om artikelen uit meerdere bestellingen verzameld te retourneren.
  • De houdbaarheidsdatum van de artikelen (indien van toepassing) is nog minstens 3 maanden geldig na aanlevering bij het magazijn.
  • Risico en kosten voor retourzending komen voor uw eigen rekening.
  • Onaangekondigde retourzendingen worden afgekeurd, hierover kan niet worden gereclameerd. In een dergelijk geval kan er geen creditering of retournering plaatsvinden. Neem dus altijd eerst contact op om de retourzending goed te laten verlopen.